FAQs

Shopbeleid

Hoe kan ik een product bestellen? 

Plaats je favoriete producten in je winkelmandje, ga naar betalen en kies je gewenste betaalmethode. Je ziet bij het afrekenen wat de verzendkosten voor je bestelling zijn. Eens je bestelling betaald is, schieten wij in actie om je producten zorgvuldig in te pakken en snel als een windhond te verzenden.

Wanneer krijg ik mijn pakje?

De ongedurige kwispelaars worden beloond voor hun geduld na ongeveer 2 werkdagen. Aangezien we helemaal snappen dat je het liefst zo snel mogelijk wil kunnen spelen, doen we altijd ons best om de pakjes nog sneller bij jou te krijgen, maar een belofte op ons communiezieltje kunnen we daar niet over doen.

Kan ik bestellen vanuit een ander land?

Als je in Europa woont zeker wel! De verzendkosten krijg je te zien wanneer je producten in je winkelmandje plaatst en die verschillen per land. Voor bestellingen buiten de EU kijken we graag of er een mogelijkheid is om je favoriete producten bij jou te krijgen, maar dan stuur je best een mailtje naar evy@funimals.be. 

Welke verzendmethoden gebruikt Funimals?

Wij sturen de pakjes op naar het door jou gekozen adres via Post NL, Bpost of DPD. Afhankelijk van het product en je woonplaats kan de verzendingskost verschillen, deze wordt steeds duidelijk vermeld bij het afrekenen. 

Betaalinformatie

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken? 

Funimals gebruikt de betaalmethode Mollie, dit verzekert een veilige online betaling via verschillende wegen. Zowel Bancontact als creditcard en Paypal worden aanvaard.

Wat als mijn betaling foutloopt?

Je zal een mailtje krijgen van Funimals waarin staat dat je betaling fout is gelopen en bijgevolg je bestelling wordt geannuleerd. In dat geval kan je best even checken op je zichtrekening dat er zeker geen bedrag werd overgeschreven. Als alles ok is, kan je de bestelling opnieuw plaatsen en betalen. 

Bestelinformatie

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat is echt super simpel! Je gaat naar de shop via het menu of een andere knop die je daar naartoe brengt. Je klikt de producten aan die je graag wil kopen en kiest voor ‘in winkelmand’. Je kan je winkelmandje bekijken door op het winkelkarretje rechts boven te klikken. Daar staan alle producten die je hebt gekozen en daar kan je ook kiezen om af te rekenen. Alles verloopt vanaf dan automatisch, je kiest een betaalmethode en voila, klaar is kees.

Heb ik een account nodig om te bestellen? 

Neen, maar je zal wel je gegevens bij het afrekenen moeten invullen zodat we weten naar wie en welk adres we de producten mogen verzenden. Een account is handig om aan te maken wanneer je een overzicht wil van je bestellingen.

Wie kan ik contacteren wanneer ik vragen heb?

Slechts één adres evy@funimals.be

Hoe annuleer ik mijn bestelling? 

Heb je nog niet betaald dan kan je probleemloos je winkelmandje terug leegmaken en dan gebeurt er niets. Heb je wel al betaald, stuur dan een mailtje naar evy@funimals.be indien je toch je bestelling wenst te annuleren.

Hoe kan ik mijn pakje volgen? 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, krijg je daar een mailtje over van ons met daarin een track & trace code. Die code kan je gebruiken om via de mail door te gaan naar het volgen van je pakket of via de track & trace functie op de website. Deze vind je onder de ‘klantendienst’ in het menu van de site.